مصطفى دهشان
جميل
جميل
مميز جدا
شغل جميل اوي
موقع ممتاز يا عنتر وأفضل من مواقع شركات كتير كبيرة شوفتها ، ان شاءالله هايكون ليك مستقبل مميز لو اهتميت اكتر بالمجال ده مع تخصصك الرئيسي ، وربنا يوفقك ان شاءالله الى كل ما فيه الخير
Prince
Good job my dear friend, it is amazing
الموقع اكثر من رائع
و واحشني كتير يا عننر
أزيك ياعنتر بجد الموقع جميل جدا وانت دايما متألق الموضوع مش غرور بس ياريت كانت صورتك موجوده في الصفحة الرئيسيه للموقع وبشكل واضح مش مستخبيه وفي صورة لحد تاني بشكل كبير ومين الحد ده الله أعلم.حاول تختار ألوان تاني للموقع انت لسه مامتش عشان تعملي الموقع بشريط أسود من برة غير كدة الفكرة جميلة جدا وتنفيذها حلو قوي وبجد شغل معلم
هاااااااااااى بجد الموقع تحفة وحلوة مووت فكرة الصفحة المتنية اللى فيها صورتك رائعة وطبعا مفيش كلام اقولة بعد الكلام الكتير اللى الناس قالوه واضح طبعا ان الناس كلها بتحبك مش انا بس يعنى بسم الله ماشاء الله وكلهم بيعتبروك اخ وصديق ودى حاجة مش غريبة لانك تستحق ذلك ربنا يوفقك يا محمد ويكرمك ان شاء الله فى دراستك وشفلك وحياتك كلهااااااااااااا
مبروك يا عنتر الموقع كالعاده جامد جدا محمد من اعز اصحابى الى اعرفهم من اكتر من خمس سنين ومن اهم مميزاته انه صاحب بمعنى الكلمه بيظهر وقت الشده و بيخاف على اصحابه ومصلحتهم وبيحب بيخدم الناس اوى تقريبا هوايه ومن اهم عيبونه انه دايما بيجى على مصلحته علشان خاطر الناس ربنا يوفقه ويوفقنا
مش محتاج أقول رااااااااااائع يجنن وحلو جدا ماشاء الله------------وبصراااااحه الصور الى فيه جميله كلها وصور كل مكان فى الكليه دى أنا بحبها وفكرتنى الصور بذكرى حلوه من مكان لأخر --- من زماااان- وأنا روحتها النهارده وكنت ببص على كل مكان فيها وكأنى كنت بسألوا فاكرنى أنا كنت بشوفك زمان وكنت بجيلك بالنسبه ليا كل مكان فيها حلو وصعب أنساه وده يرجع للناس الى حبتهم كتتتتير فيها شوفتهم أو لأ كفايه أنهم كانوا يوم فيهاا